2011-05-18
 16:48:48

God alla läsare.

I dag har jag faktiskt sovit hur skönt som helst även om min skrutt har hostat och haft sig . Hunden har sovit typ halva natten ville gå ut kl 4. 
Jag har hunnit med mkt i dag men nu är jag helt död i ögonen och kroppen .
Jag var hos läkaren med mittt hjärta hon fick brikany pga att nikitas hosta.
Hoppas det går över nu . 
Efter det slängde vi oss i sängen och så kollade jag på kl och då var det bara 20 min kvar tills
vi hade våran tvätt tid så skynda till tvättstugan.

Och jag blev klar för cirka 50 min sen . 
Usch nu vill jag bara sova sova sova.

Jag hoppas på att min älskade dotter blir frisk snart hennes hosta är katastrof för henne:(
Lill skruttan♥



I kväll blir det pannkakor till middag och en massa mys :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: