2011-06-06
 10:35:04

Sveriges nationaldag 6/6-11

Nu Sitter man i köket en sötnos ligger och sover  och  nikita och jag sitter o köket jag kollade termometen som sitter bakom mig . Och självklart ska det bli en sån jobbigt varm dag igen 28 grader i skuggan BLÄÄÄÄÄ.
I dag vet jag faktiskt inte vad som händer det är ju sveriges national dag i dag kanske händer det något inne i stan.

Klä på nikita en fin klänning och sen röra sig mot stan när man ätit frukost och så där ska bara se till att det är någon som vill komma och mysa med mig och nikita med kanske en glass i handen :)

Nikita växer på för fullt hon värkar lära sig något nytt hela tiden :)

Nu måste jag ta och byta blöja hörs senare

Kram /Bella & Nikita



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: