2011-06-29
 21:53:46

Hej kära läsare

Nu har det både varit dåligt och soligt denna vecka jag varit borta.
När jag varit borta har jag och nikita typ legat i sängen hela tiden :)
Midssommar var mysig för så åt ví lite midssommar lunch här hemma.
Sen kom min underbara vän hit för att vi skulle fixa oss i ordning för utgång på kvällen .
Nikitas pappa kom hit och hämtade nikita så hon sov med honom fredag till lördag.

Det var meningen att hon skulle stanna hos honom fredag- söndag men vi började bråka så han sa tydligen att han skulle i väg och kunde inte ha henne. Men pass på de hon fick följa med mig hem så vi mös hela kvällen underbart det med:D..




ÄNTLIGEN ÄR DET SOMMAR VÄDER UTE
Nu lyser solen och nu är det ljust väldigt länge och det är hur varmt som helst ute och . Sköööönt.
Nu kan man faktiskt kalla det sommar . Men vi får väll se hur länge det håller i sig .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: