2011-06-22
 10:50:49

Solen lyser efter regnet

Jag ser solen när jag kollar ut genom fönstret.
Men det är lite kallt tycker jag .
Och det är lite moln på himlen och jag hoppas på att det inte kommer regn en dag till..
I dag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Antingen blir det till att mysa extremt mycket med nikita och kanske ta en långprommenad.

Den senaste tiden har jag bara myst med nikita och haft det allmänt bra även om det har varit riktig svensk sommar(skit väder)

I går så bokade jag tid till min tattuerare då jag ska göra en minnes tattuering till min syster. Undra hur den kommer bli men den blir nog riktigt grym :D
Så den 28 har jag en nys fin tattuering placerad på min arm :)



Vad vill ni läsa om :D ni måste få mig att vilja blogga varje dag för annars glömmer jag bort de:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: