2011-01-14
 20:52:46

Natti natti för i dag=)

Nu har jag och lill skrutt både badat och fått i oss mat. Jag åt pizza innan vi hoppade in i badet och när vi hade badat slängde vi oss i säng för att hon var hungrig och trött som hon va somnade hon som vanligt med tutten i munnen . Hon är så underbar mamma älskar dig.

Nu så ska jag inte göra så mycket smörja mitt andsikte för att jag är så torr sen ska jag nog höra om min pappa när dom ska åka se om ha  kan släppa mig vid macken för att jag ska köpa mitt sista paket Cigaretter
Usch jag vet men efter det paketet så ska jag lägga av för efter det blir det inte bara 100 sit ups om dagen så ska jag fan i mig ut och springa . göra armhävningar kanske köpta mig ett gymkort så man kan dra dit och ligga i . Ska gå ner mina kilon som jag gått upp. Jag ska inte bli för smal men jag vill högst väga runt 65 eller något.
Så det är ju cirka 7 kilo jag ska gå ner. under 2011 .
håller tummarna för mig själv.


Nu ska jag umgås med min pappa de sistra minutrana som han är här.

Kram och god natt.


din ängel

LÄGG AV LÄGG AV!!!:@ tänker inte försöka längre få dig att förstå hur vacker du är...



Gå ner dem där 7kg.. Tragiskt.. :-( men a du vet vad jag tycker och kommer att tycka om du a du vet...

Jag har alltid tyckt om dig för den du är.. Då var du också mulig då vi träffades och vart tillsammans första dagen vi sågs jag älskar Dig min vackra ängel...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: