2011-01-14
 16:46:56

Länge sen jag skrev något men jag har försökt.

Jag har försökt att blogg i från telefonen men texten har försvunnit varje gång jag ska trycka på publicera.
Så det är därför jag inte bloggat. För att nikita har haft "tandvärk" och haft sina upp och ner gångar med humöret.
Så det är också därför jag inte hunnit att sätta mig vid datorn.

Under veckans gång har jag hunnit med att vara i tvätt stugan sen fick jag hem de 103 bilderna som jag framkallat. Satt in dom i ett fotoalbum och jag har bestämt mig för att framkalla mer bilder.

Nu så sitter jag i soffan och ska snart slå på tv. Jag har varit ute på en liten promenad.
Min pappa och hans arbetskolega är här det håller på att fixa Gatans Gemensama bastu. Det blir riktigt fint.
Skikliga hantverkare =). Så i kväll någon gång åker dom upp någon gång.


Tidigare i dag så sorterade jag Nikitas kläder de som hon fått och de hon har vuxit ur. 56 kläder är på gränsen för små så nu har 62 kläder slängts in i garderoben. Jag ska använda det som finns i garderoben en sista gång och sen åker dom också ner i en säck som ska ställas ner i källaren för det framtida barnet . När det nu blir. Ska i alla fall ha gått klart skolan och sen jobbat på lärling i 1 år för då är jag klar med allt.
Så kanske 3 år eller något.


Men nu så ska jag nog lägga mig ner i soffan eller sängen och slappa lite innan Nikita vaknar. =).

Kram på er så länge


Bilden är tagen för en månad sedan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: