2011-01-05
 10:19:22

Grattis min kära mamma

I dag så fyller min älskade mamma år
Grattis på födelsedagen .


Jag tog min friheten att låta min mamma sova ut .
Gick upp ur sängen lite innan 9 och tog hunden för att gå ut med henne.
Självklart tog jag med lillan också.
Efter vi hade gått en promenad så gick jag ner till centrum för att köpa en bukett blommor.
Köpte även en varsin ringmunk men den har hon inte vågat röra ännu


Therese mamma till Alicia 16 månader

Hej Isabelle!

Hittade din blogg av en slump :)

Kul! Gud, så söt Nikita är. Ta vara på tiden, för jag lovar det går jätte fort!

Ta hand om er!

/ Therese ( sambo med Thomas som är kompis med Per)

Du kan kika in på min blogg om du inte kommer ihåg mig :)

Kram



PUBLICERAT: 2011-01-06, 22:41:26 | URL: http://youremyangel.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: