2011-01-18
 09:49:40

Godmorgon Tisdag

God morgon på er allihoppa. I dag är det tisdag och jag ska till BVC med Nikita och träffa läkaren .
Se att allting sitter på plats. Mamma ska även åka och göra ultraljud på våran lilla hund och se om hon har några valpar i magen .
Hoppas! Vi mår bra Nikita ligger fortfarande och sover och har sovit jätte bra i natt on har bara vaknat 1 gång och ätit och sen en gång av att hon viklle att jag skulle byta blöja sen tog hon nappen och somnade om .
Snart så vaknar väll nikita och ska då ge henne mat och klä på henne så ska vi gå ner elelr inte än på ett tag vi ska vara där nere kl 1.

Vad ska ni göra i dag da?
Kram


Therese mamma till Alicia 17 månader

Hej!

Jag kommer inte ihåg hur jag hittade dig men jag tror att det var genom en annan tjejs blogg. :)

Ja det går i rusande fart! Man har så god lust att stanna tiden. Den här tiden är så dyrbar!

Jo tack, det är bara bra med oss. Hur är det med er själva?



Sköt om er!

Kram



PUBLICERAT: 2011-01-18, 17:12:21 | URL: http://youremyangel.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: