2011-02-19
 13:26:27

Nu är det redan 3 valpar här=)

Nu håller våran vovve på att föda sina underbara valpar.
hittils har det kommit tre stycken tikar 2 svarta och en brun .
Helt fantastiska hundar redan nu. Man blir ju sugen på att köpa en själv eftersom att
mamma inte vill ha kvar en valp ännu.

Men snart är det en fjärde på gång och jag sitter vid datorn medans Min älskade dotter ligger och sover i sin säng.
Nikita sov första gången hel natt i sin egen säng. Visst vaknade hon en gång. och sen vaknade hon vid 6 igen då fick hon faktiskt ligga kvar brdvid mamma :)
Orkade själv inte gå upp ur sängen för att lägga tillbaka henne i sin säng.
Men så nu så ska man börja vänja att sova i sin säng=)

Så man får sin 120 säng för sig själv.
Men jag säger bara gud va tomt det var i natt.
Även fast jag var hel spänd med att våran tindra skulle ha valpar och sen att hon låg i sin säng.
Hehe.

Nu så ska jag få i mig lite mat=)

Kram på er


Charlotte Fahlén

ååå vad underbart att få valpar.. du måste lägga upp bilder på dom små liven sen. vet vad du menar med tomt i sängen!!

själv så gjick jag in till exon igår för att krypa ner i han säng, :) det e helt underbart att få sova med sitt barn.



PUBLICERAT: 2011-02-27, 11:40:25 | URL: http://onlyfahlen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: