2011-02-12
 23:21:30

god kväll alla blogg läsare

Nu sitter jag i sängen efter en hel dag hemma hos Nikitas gudmor jätte mysigt men som sagt tål ej katter så har lite svårt att andas så det blir till att ta en allergi tablett nästa gång hehe.
Men vi hade det oerhört mysigt i alla fall med kyckling filé i ugn och pommes .
mums.

Tack för den mysiga dan Bästa gudmor Sofie
Vi älskar dig hjärtat

Så det är det vi gjort i dag.

I morgon så ska vi hem till min bror för att "fira" hans flickväns födelsedag hon fyllde år för 2 dagar sen men så det blir väll kanske lunch och så där.
Vet faktiskt inte.

Bredvid mig här i sängen ligger min lilla prinsessa och sover.
Ska nog bädda mig ner bredvid henne och slumra till också.

Hoppas vi mår bra

sov så gott =)
Kram på er
Från
Isabele & Nikita



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: