2011-02-11
 22:11:25

fredags mys med in prinsessa

nu ligger man i sängen min min sovande prinsessa bredvid mig.
det finns inget mysigare att känna hennes värme.
pussa henne på pannan och viska i hennes öra att mamma älskar dig.
i morgon blir det till att bara vara se om man kan komma ut på en prommenad och se om trafiken kommit i gång.


nu blir det till att se slutet på let´s dance
puss på er så länge


Novalie

Måste säga att jag verkligen diggar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?



PUBLICERAT: 2011-05-07, 22:26:19 | URL: http://smsalåna.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: