2011-02-11
 15:48:12

Det är helg snöstorm samt sol

Det blåser så pass mycket ute och snön yr år alla håll och kanter.
Det är ett riktigt H*lvete att gå ut med vagnen . Jag gick till centrum och tillbaka och det tog typ dubbelt så lång tid som det brukar ta haha. Och kinderna var röda som jordgubbar.
Fick in lite sommar känsla där i alla fall.

Jag som trodde att våren var på väg när snön hade börjat smälta och solen började tränga fram igenon molnen.
Och man såg hur det började droppa i från hängrännorna.
Underbart men nej över en natt så kommer det Cirka 40 cm snö
BLÄÄÄ

Just nu ligger Nikita i vagnen och sover sin dags tupplur.
Jag har hunnit slänga in ren tvätt i garderoben och damsugit rummet.
Så nu är det rent och fint igen i rummet.

Tiden går så himla snabbt jag blir tokig.
Jag sitter även och frågar mig själv om jag ska inskaffa mig ett gym kort och förska få bort min lilla gravidetsmage som är kvar.


Någon som vill börja träna med mig kanske?
Zumba kanske ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: