2010-09-01
 18:43:36

Jag älskar dig ♥ ♥ ♥ ♥ Det är även våran förlovningsdag i dag.♥1/1-2010 en underbar dag i mitt liv

Jag kommer i håg första gången vi träffades jag kommer i håg hur snabbt mitt hjärta slog minutrena innan du kom. Men när jag såg dig så släppte allting. Jag ville bara att du skulle närma dig mig så jag kunde krama om dig. Det är för 1 år sen och unge för snart 1 månad. Tiden har gått så himla snabbt. Kommer du i håg när vi satt där i kungsan när vi kysste varandra för första gången . Kommer du i håg den känslan . Jag gör det i alla fall. Jag blev lite nervös där också för jag ville att det skulle vara du och jag föralltid redan då. Dina läppar i mot mina det var underbart. Att känna dina kramar det var helt perfekt. Jag ville inte släppa taget om dig . Att gå hand i hand med dig då var det mysigaste jag gjort . Jag ångrar inte en sekund att det var dig jag träffa .Skit samma om du känt min bror sen ni var små . Det är kärleken mellan dig och mig som räknas. Men att jag fick både en underbar kille vid min sida fick jag hans två fina barn . Utan er vet jag inte vad jag skulel göra. Det är ni som är min kärlek och det är ni som får mig att känna styrka. Jag vet att vi har haft våra strider . Men jag hoppas denna gång att vi ska kunna hitta tillbaka till varandra. Allt med dig är så perfekt älskling . Jag skulle allvarligt talat inte kunna leva utan dig . I dag är det våran förlovningsdag 1/1-2010 satte vi på oss våra fina ringar. Och jag hoppas det kommer att sitta en till ring på vårat vänstra ringfinger sen när vi har pengar.
Jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går. Allt känns så bra att vara med dig . När jag inte är vid din sida så känns det så tomt . Mitt hjärta skriker efter dig . Jag vill hela tiden känna din värme.
Allt hos dig är så perfekt. Dina ögon är som diamanter som man inte kan slita blicken i från . Ditt hjärta är gjort av guld. Ditt leende är så fint att kolla på . När man är i din närhet blir man helt svag. Och att bara kunna krama och känna din värme får mitt hjärta att lugna ner sig. Du vet när jag brukar klappa dig på kinden eller bara röra dig vid armen så är det för att jag vill bli lugn inom bords känna hur mitt hjärta lugnar ner sig. Att bara veta att du går på min högra sida eller förlåt jag ska få bort min tvångstanke så säg både häger och vänstra sida. Det gör mig så lycklig för jag vill leva med dig hela mitt långa liv. Och att dina barn /mina plastbarn snart ska få en lillasyster känns även underbart. Det är så svårt att förklara mina känslor för dig eftersom att det är så mycket som jag känner. Jag vet att jag kan vara svartsjuk men det är för att jag är så rädd att förlora dig. Men jag vill inte vara det . Det vill jag verkligen inte . Det är en plåga för mig lika mycket som det är för dig. Men jag ska försöka göra allt i min makt för att få det att försvinna. Jag skulle kunna göra allt för att få ha kvar dig i mitt liv älskling . Snälla jag hoppas på att snart kommer tillbaka till varandra för ingen av oss vill gå i från varandra. Jag vill ha ett förhållande med dig som jag kan ge 100000% till.  Men jag har svårt att visa mina känslor . Men jag ska verkligen försöka och jag lovar då menar jag försöka kunna visa det. Jag ska även berätta för dig varje dag hur mycket jag känner för dig om det blir bra för dig? Jag älskar dig över hela mitt hjärta älskling + alla barn!!!!
All min kärlek till dig . Jag längtar tills vi hittar en gemensam lägenhet då vi kan dela alla dagar med varandra. För nu är det bara jobbigt att vara i från varandra så länge . Men Jga hoppas du förstår det jag skriver . Jag älskar älskar älskar älskar älskar dig Per !




Tjugo och gravid

Hej, kul att vi har exakt en månad innan/efter varandra! :D



Vart bor du någonstans? :)



PUBLICERAT: 2010-09-01, 19:29:40 | URL: http://pluttenimagen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: