2010-09-24
 09:17:23

Tvättstugan är så tröttsamt när man är själv

Nu är allting i torktummlaren . och jag var självklart tvungen att fixa i ordning i graderoben för att få plats med de 3 maskiner som var klara i torktummlaren . Så nu om 40 min ska jag gå tillbaka för att vika i hop allting .
Nu kommer det bli över fullt i min garderob igen . Det är så jobbigt men vad ska man göra det är ju amn själv som köper på sig en massa jäkla kläder..
Även fast jag rensar minst en gång i månaden så tycker jag att det inte försvinner någon ting.
Det är rätt roligt det flesta vänner som kommer hit . Hittar snabbt till min garderob och kollar. Undra om jag skulle ta hem alla kläder jag har hos mina vänner och killen och lägga in det tror f*n inte det skulle gå att stänga då.
ändå har jag en garderob som är 2x2 meter haha .

Synd att inte min älskade barndomsvän Nathalie henne jag skrev om i ett inlägg här nedanför . Synd att hon inte var hemma för då skulle jag gått upp och satt mig med henne undertiden . Maskinerna håller på att jobba .
Men inte det vet inte riktigt när hon kommer hem hoppas på när hon får pengar. Saknar ju henne.


Nathalie

SAKNAR DIG GUMMAN!

Du vet att du alltid kan ringa mig vilken tid som helst, vi kan sitta och prata i timmar om du behöver det, jag finns ALLTID ALLTID här!<3



PUBLICERAT: 2010-09-24, 10:11:02 | URL: http://nathaliehall.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: