2010-09-02
 22:59:31

Trött och snart är det lägg dax

Nu är jag hemma och ska när som helst in i duschen .
Jag börjar känna mig lite snuvig. I morgon är det fredag .
Och mamma kommer och hämtar mig efter skolan för att mina stora ramar som jag gjort måste med hem.
Sen efter hon hämtat mig så ska vi åka och bada på hennes jobb. Och efter det ska jag hem packa mina saker och sen åka och träffa min älskade man ! Och vara med honom hela helgen.
På Lördag ska jag iförsig  jobba några timmar på lördagen . MEn sen ska jag vara med älsklingen igen.
Jag vill bara ha en mys helg med honom. Vi får se vart vi kommer vara om vi kommer vara hemma hos honom eller hära. Jag älskar dig Per glöm aldrig det.

Får se
om jag drar i väg ett inlägg innan jag somnar . Men annars kommer det in i morgon eller någon gång i helgen .Jag ska även ta nya bilder på magen också:)


Anna

okej men det var ju inte så långt härifrån :)



PUBLICERAT: 2010-09-03, 16:06:37 | URL: http://latinomamma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: