2010-09-26
 20:04:35

trött i hela min kropp

Nu tycker jag statistiken börjar gå neråt igen !.
Men det kan bero på min dåliga uppdatering.
Idag var det 4de dagen vi städa och dåna här hemma .
Och ett skötbort har kommit upp. Jag ska ta kort på rummet när jag har städat upp det sista.
I morgon kanske det blir 5te dagen på städningen för jag ska tvätta alla lillans kläder men fick en tid i tvättstugan kl 1 . Så lite sovmorgon tack och lov!. Allt detta städande . Gör att jag är helt slut i kroppen . Så menar jag verkligen slut. Jag somnar direkt när jag lägger mig i sängen går inte att hålla upp ögonen.
I går kväll så badade jag och älskling och självklart råkade jag själv slumra till i typ 2 min .
Men det va ju grymt skönt i alla fall.


Fan i morgon går jag in i gravidetsvecka 36. Eller 35+0 beror på hur man räknar.
Förlåt jag har glömt lägga in bild på magen från denna vecka men den kommer in i morgon .
För den finns på mobilen men ej i datorn .

Nu är det Ensam mamma söker på 3an som jag ska slå på.
Så jag skriver ett inlägg senare när det är slut.
Kanske till och med slänger in en bild på magen då också.


Tack för en underbar helg min älskling .
Och tack för all hjälp min älskling och mamma .
Vad skulle jag gjort utan er



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: