2010-09-13
 16:45:15

Trött i dag

I dag är jag väldigt trött det kan ju också bero på det här vädret .
Usch säger jag bara allt dessa regn gör mig tokig. Ska man behöva sätta på sig gummistövlar och regnjacka för att gå ut en prommenad med hunden . Tydligen så typiskt.
I det är det måndag igen och vad går på tv i dag? Har ni något favoritprogram ?
Själv så började ju ensam mamma söker i går och jag är rätt så besatt i det jag har sutttit och längtat hela sommaren och helöa våren påa tt de ska komma och nu gjorde det i går:D
Underbart.Min älskade man är och tattuerar sig. Stackarn han som inte har någon som kan hjälpa han och smörja den sen . Men det löser sig nog sen :)

Men nu tänkte jag äta upp det pannkakor som blev över när jag hade gjort lunch .
Kram på er så länge



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: