2010-09-28
 11:31:50

Trött bella är vaken nu

Godmorgon jag gick upp ur sängen för cirka en halv timme sedan för att jag fick för ont i ryggen av att ligga kvar där. Men nu stannade jga bara till framför datorn för att jag skulle ta fram barnmorskemotagningens nummer för att ringa och boka om min tid till en mycket tidigare den innan fick jag ju 18/10 och känns alldeles för långt dit . Så nu har jag en tid den 6/10 också . Så nu är jag mer lugn hehe .

Jag håller på att plugga också så det blir inte lång varit hära . Ska kila och få klart det där så jag sen kan åka till skolan och skriva klart det skit provet som jag suttit med i ett år som jag skulle gjort de hehe . Men visst så är det bara ett G jag behöver men läraren som gör provet eller test provet han skriver så jobbigt så jag sitter och läser i boken i stället för att komma i håg hans frågor och svar det kommer jag aldrig att göra.

Så nu blir det plugg och frukost. Men vi hörs sen .

Kram på er



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: