2010-09-23
 16:04:23

Torsdag snart fredag igen

God dag alla läsare:)
Hur mår ni i dag? själv är det hyfsat bra. SJälvklart har förkylningen inte försvunnit än men det är på gång jag har ju fått pencilin . Så om cirka 5 dagar ska det vara borta annars skulle jag kontakta den där Charlotte igen.
Örat börjar i alla fall kännas lite bättre jag hör mer nu än vad jag gjorde i går.

Jag har haft sammandragningar sen i går.
 Min älskade pojkvän blev lite orolig att det satts i gång.
Men nu har det släppt . Det var nog för att jag hållt på att röjt i rummet hela morgonen.
Men nu är jag så jäkla mätt att magen är stenhård.


Vill ni veta en sak... nu håller jag på att fixa in för det sista med att vagnen ska komma i nytt skick.
Den har blivit mycket finaste nu när den är nytvättad och så där.
Nu är det bara däcken som ska pumpas sen är den redo för användning .
Ska väll skruva upp spjälsängen snart också.
Men det får nog vänta tills nästa vecka i alla fall.

Kläderna från källaren ska man ta upp det i dag kanske?

Skulle jag hittat hundvakt så skulle jag och mamma åka på en dags kryssning med cinderella .
Men eftersom att hon snart ska börja löpa så känner vi ingen som kan ta henne.
Så det blir att jag stannar hemma och mammsen får åka själv.
Kan väll vara skönt för henne också?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: