2010-09-09
 11:19:01

Torsdag igen .

Tänkt att det redan är torsdag igen och snart går jag in i gravidetsvecka 34 oj vad tiden går snabbt.
I dag så kom min mamma in och väckte mig och sa att jag skulle komma upp och äta lite frukost med henne.
Och hade jag något val nej men det var skönt att ändå komma upp i tid.
Men om bara någon timme så ska jag åka i väg till Yvonne min Barnmorska. Och sen vid halv 5 tiden så börjar 3 träffen av Föräldrarutbildningen . Spännande . Jag var ju tvungen att kila där i från förra gången pågrund ut av att jag fick en tid på special mödravården. Men nu är det dax igen :)

Jag vet inte vad jag ska skriva om i dag. Men jag mår bara bra lite snorig bara. Och skönt med fredag i morgon igen . Tiden går ju så himmla snabbt. Jag ska när som helst klä på mig lite kläder och sen gå ut med våran bedorande labrador:D och sen ska jag hoppa in i duschen och ta fram mina prov papper och plugga stenhårt tills jag ska åka till barnmorskan och föräldrarutbildningen :D

Jag drar i väg ett inlägg snart igen . Ni ska få hära något tragiskt som hände i går.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: