2010-09-15
 21:44:34

Tjockis mat och kanske nybarnvagn

Godkväll allihoppa !.
Nu har jag klarat mig i två dagar toppen !
I dag har jag faktiskt inte gjort så mycket slumrat till från och till på soffan .
Sen kom mammsen och hämtade mig och så drog vi och käkade på donken. Usch vad tjock man låter.
Men ingen av oss orkade laga mat så det fick bli det. Efter vi ätit upp bestämde vi oss för att åka till ica maxi för att köpa blöjor men det hade inte fått in de stora boxarna med blöjor så då var det ingen idé.
Så det blev en nappflaska de som det inte kommer in någon luft i mellan när barnet dricker . Skit bra!
Sen två styckennappar. Vi stod och tveka vilka vi skulle ha .Mamma berättade att vi barn inte gillade när det var silikon nappar när vi var små så vi förstökte hitta de med latex med det fanns inga så vi tog två stycken silikon nappar och får annars köpa nya om bebis inte gillar som . När vi kom hem så visade vi vad vi köpt till lådsas pappa och  jag sa AIK napparna kommer sen . Då sa han att nästa gång jag åker förbi harley davidson´s affär så tar jag med mig 2 såna nappar hem.  HEHE underbart!

Vet ni vad jag och mamma gjorde mer. Tror du inte vi åkte in på barnetshus eller vad det heter här i nacka . Och kollade barnvagna . Vi har ju en men mamma har hittat en hon blivit förälskad i . Och hon gjorde det även svårare för mig . FÖr jag nöjde mig med den vagnen men hon tycker den ser sliten ut . Men men vad ska man göra. Så kanske blir det en ny barnvagn hehe .  Men vi får se . Om allt går att tvätta på vagnen så nöjer jag mig med den . Men som sagt vi får se.  Så om jag betsämmer mig för att köpa en barnvagn så vet ni någon som behöver en ? Så säg till



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: