2010-09-28
 21:56:27

Tisdagkväll

Nu sitter jag här igen.
Men ska snart gå in i duschen för att sedan krypa ner i sängen .
Jag har varit så oerhört trött i dag så jag knapt tagit av mig nattkläderna.
Jo 3 gånger så jag varit ute med hunden. Men sen direkt när jag kommit hem igen hr jag byt om hehe .
Men det är skönt att bara slappa. Pluggat som en riktig häst har jag gjort i dag också.
Får se om det lönar sig när jag väl sitter där med provet.
Vad gör ni en Tisdagskväll som denna da?
Vad ska ni gör mer i veckan ?

Jag var nyss ute med hunden och gick upp till macken för att mitt godis sug var enormt .
Så det blev några nya lags jordgubbssnören .
Ni som följt min blogg har jag skrivit att jag har ett beroende av dom nu när jag är gravid:P
Men nu fanns det inte såna jag brukar ta men nu heter dom typ zoo snören .
Det smakar inte lika dant men jag får lura ögat lite och äta dom som vanligt hehe :)^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: