2010-09-12
 19:46:53

Tiden springer ju bara i väg

Fan vad veckodagarna springer i väg det är ju redan måndag i morgon och då går jag in i gravidetsvecka 34.
Fan det är nästan oslagbart vad snabbt det går. Känns nästan som dagarna får snabbare än ljuset.
Därför jag inte skrivit är för att jag varit hos min älskade pojkvän.
I går så var vi hemma hos hans vän och senare på kvällen var vi med hans dotter, Underbart.

Magen och jag mår bara bra så klart förutom att jag har lite sammandragningar och så där men det hör ju till.
Det är ju bara 50 dagar kvar sen är våran lilla krabat ute och vi blir 5 i familjen .
Magen växer väll eftersom att jag ser den varje dag så ser inte jag så mycket skillnad:)

Vad har ni gjort i helgen da?ätit en massa godis? Eller kanske bara slappat?

Dessa papper med byggkunskapen det gör mig tokig det är fan svårare än vad det var när jag gjorde det i första ring haha . Eller så är det läraren så knasar till det i hjärnan för mig med att göra om frågorna på komliserade sätt. Fick två övningspapper och det är redan fulla . Men det är svårt att få det att fastna på den hjärnan jag har hehe :) MEn jag kommer fixa det ska försöka få VG på det får jag inte det nöjer jag mig självklart med bara ett G.
100 poäng är mycket i slutbetyget . Så håll tummarna för mig!.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: