2010-09-05
 19:29:04

Tack för en underbar helg.

Nu sitter man på pendeltåget på väg hem från sin underbara älskling. Tack för en riktigt skön mys helg. Vi har inte gjort så mycket men att få känna din värme får mig att må bra. Allt med dig känns så bra . Att få vakna upp med dig gör mig över lycklig men jag måste hem och hämta mina skolböcker om jag ska sova hos min älskling så jag sover där i morgon igen :-) jag börjar även få lite ont i halsen men det är väl det som hör till när hösten är här . Juste jag har ju även glömt lägga in nya bilder på magen .men får göra det när jag kommer hem . Vad har ni hittat på i helgen då? Mina magsmärtor kommer och går lite som dom vill . Förmodligen har jag riktigt kraftiga sammandragningar /förvärkar. Nu tänkte jag avsluta bloggandet från telefonen innan mottagnien dör helt . Kram på er vi hörs när jag är hemma :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: