2010-09-29
 23:00:47

synd att man inte hade längre armar haha

Kärleksmumsen var verkligen mums.Detvar fluffiga och underbart goda. Hehe.
Jag kom precis ut ur duschen och har lgt mig i sängen för jag är så oerhört trött ska til ikea i morgon med mamma och brorsan så mamma kommer väll väcka mig vid 9 så det är bara dax att sova nu .

Fan jag berättade ju att kontrollerna hade åkt under sängen. Och fan i helvete att man inte har längre rmar jag fick ju typ lägga mig på det svinkalla golvet och kamp i benen fick jag också. Och det var ett helvete att sedan ställa sig upp. Men så är det att vara höggravid haha . Nu ska jag inte klaga nu är kontrollerna i sängen igen och jag också så nu blir det säng dax och john blund får hälla sitt pulver i mina ögon så man kan slumra till :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: