2010-09-21
 12:01:25

Sjuklingen här hemma

Nu sitter jag här gick upp ur sängen för en stund sedan .
Det kliar i min hals jag har massa slem och näsan är teppt .
Och självklart så hör jag ingen ting på mitt höger öra. Typiskt,
Och så klart så har inte vårdcentralen telefon tid nu. Det har det 8 på morgonen.
Trött man bli alltså . Måste verkligen dit i morgon om det inte blivit bättre så man får något som lugnar hals och öra. För håller jag för mitt vänster öra så hör jag ingen ting alls jo ett litet surr :P haha .

Eftersom att man inte får dricka vilken hostmedicin som helst så är det bäst att jag väntar.
Dricka mycket tee och hålla mig i soffan hela dagen .
Jag blir så oerhört less att bara ligga stilla men det är nog så man får göra om man vill bli frisk.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: