2010-09-29
 16:49:01

pluggat för fulla muggar. och kanske ska ta mig en bak paus:D

Nu sitter jag här och har lämnat pluggandet ett tag. Fan jag blir ju galen om jag ska sitta där och göra det hela dagen .För tillslut så kommer det bara gå in och sen ut igen så kommer då inte lära mig något.
Så bättre om jag tar en paus och sen sätter mig några timmar till Eftersom jag är dyslektiker så är det så svårt för då måste jag konsentrera mig på att läsa rätt och gör jag inte de blir jag fustrerad.

Jag funderar även på att baka kärleksmums .
Kanske ska göra det nu  det låter ju faktiskt jäkligt gott. Så tror att jags ka kolla om det finns alla saker hemma.

Men jag skriver väll igen sen när jag lagt pluggandet på fyllan för i dag.
Kram så länge



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: