2010-09-22
 12:09:15

pangpanga svenskläkarvård

Den där Charlotte skulle man vilja pangpanga !. Jag förstår inte själv varför jag inte byter läkare.
Jag fick ju en tid som sagt 10.50 aa jag stressa ner kommer tid 10.45. Hon tar in folk efter folk och inte mig mig som ändå har en tid :@ TOKIG!. *Jo 11.25 fick jag gå in 35 min efter min tid som jag fick inbokad .Trött jag blir!

Kan ni gissa
hur länge jag var där inne då? Ni vill nog inte ens knappt tro det i 4 min var jag där.
Hon kollade i mitt öra snabbt . Aa du har öroninflamation jag skriver ett E-recept till dig . Hej då!

Vart fan är svensk läkarvård på väg någon stanns? eller vart är hela sverige på väg någon stanns?

Så nu har jag pencilin på apotektet som jags ka hämta ut när mamma kommer hem eftersom att jag inte har pengar. Går inte det över på 5 dagar så måste vi spola örat på mig. Så jag hoppas på att det blir bra på 5 dagar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: