2010-09-29
 12:28:31

Onsdag morgon

God morgon på er alla morgonpigga människor hehe .
Visst förstår jag att ni är uppe med tuppen ni är väll kanske i skolan eller på jobbet?
Men själv så försöker man sova ut så mycket som möjligt. Fan kan ni tänka er att det redan är mitten av veckan .
Om bara 4 dagar går jag in i vecka 37 och tiden bara springer i väg tycker jag hehe.

I morse kl 6 så vaknade jag av att tv var alldelse för hög. Hade väll kommit åt knapparna på kontrollerna.
Men när jag väl skulle sänka . Då var dem inte där haha .
Dom hade åkt ner i mellan springan mellan sängen och väggen. Fan så när jag försökte pilla upp dom så pang ner i golvet. Så jag sket i det och somnade en timme senare.
Men gick upp ur sängen för ungefär en halv timme sedan .


I morgon ska jag och mamma på IKEA förmodligen om hon inte har ändrade planer för sin del hehe .

Men nu så ska jag göra mig en riktigt ordenlige frukost med lite ägg och lingongrova bröd och sen sätta mig vid pluggpapprena . Måste järntvätta mig själv med det där så det sätter sig . Så jag ska sitta där i några timmar .
Men det där fixar jag Håll bara tummarna :)


Så jag kilar i väg nu Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: