2010-09-25
 22:07:22

Oj oj

Nu när man tänker efter så är det 3dje dagen jag och mamma har hållt på att städa och fixat för att få iordning innan bebis kommer. Och det kommer säkert bli i morgon också haha :)
Nu är mitt rum halv klart. Spjälsängen har kommit upp bebiskläderna ska tvättas och sen är jag farlig tror jag. Men det kommer nog mer innan jag hinner sätta mig för att ta det lugnt innan bebis kommer.
Men jag måste nog lära mig att ta det lugnt nu in i det sista.
Annars kommer hon nog bestämma sig för att komma tidigare hehe .

En byrå måste jag köpa till bebisens kläder.
Men vad för någon . Liten eller stor?
Någon som passar i mitt rum ?
Det är frågor som kommer att bli svårta att stälöla sig till haha :)


Snart är min älskling här igen så jag ska logga ut föratt gå ut med hunden och sen gå ut och möta honom vid stationen .

Jag är helt slut i min kropp. Någon som kanske vill komma och städa det sista .:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: