2010-09-28
 18:53:18

Nu är verkligen hösten hära

Nu är det kallare än vanligt och man märker hur snabbt mörkret fallar in hära.
Man blir ju så deppig av att det redan är kol mörkt kl 7 på kvällen .
Förstå sen när det är vinter så man inte ens hinner se ljuset innan det är borta igen .
Men jag längtar faktiskt som bara den till julafton och så där.
Jag blir ju 18 den 20onde . Men visst kommer jag inte fira det kommer nog bara fira det antingen en mysig middag hemma eller på någon resturang. Inge alkohol för mig. Det är ingen ting jag saknar ens.

Jag kom precis in från en prommenad med hunden . Och jag är iskall på kinderna och ändå var jag bara ute kanske 20 min . Kommer det bli en kall vinter?
Man måste ju då köpa en tjock tjock jacka. Jag som aldrig brukar ha vinterjacka med i år får det faktiskt bli det.
Jag tycker jackor är så klumpiga. Man sitter och trängs på bussen för att jackorna är lika stora som en extra människa . SÅ man sitter typ intryckt till fönstret eller så håller man på att ramla av sätet för att jackorna tar så mycket plats. Visst tycker folk jag är galen då jag inte har jacka men jag´nöjer mig med 2 tjocktröjor eller 3 om det är jätte kallt hehe .


Nu står mamma och lagat kött och pommes så det blir till att avrunda detta inlägg och gå till köket för att se hur långt hon kommit . Men jag skriver sen igen efter jag pluggat en timme eller något .
Måste få provet gjort nästa vecka annars känner jag mig värdelös.


Men kram på er så länge



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: