2010-09-17
 21:21:35

nu är det helg igen

Sorry att jag ej bloggat på två dagar. i går så var jag hela dagen med min underbara älskling.
Så vi har bara myst och i dag på dan tills 19.00 har vi varit hos min lådsaspappas syster för att hon blev 50 i går så hon hade "kalas".  Det var mysigt men fan vill ni veta en sak .

Världen är ju allt för liten alltså. Min lådsaspappas syster jobbar som kurator på ungdomsmottagningen ute i solna . Joo och tror du inte hennes kolegor var där. Och vem var det?

Jo hon som gav mig beskedet att jag var gravid för liksom ett antal månader sedan . Det är ju roligt det.!


I dag elelr i helgen blir det nog inte mycket bloggande . Jag är fortfarande sjuk men jag ska hem till älsklingen i dag. Så han och hans vän kommer och hämtar mig om cirka 5 min så jag måste packa helg väskan .
Men så om vi säger så att jag kommer med en uppdatering på söndag.  Så blir alla nöjda. så hoppas vi på att jag är frisk då.

Men kram på er då mina älskade läsare .Ni är bäst.
Fråga vad ni vill när ni ändå är hära.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: