2010-09-22
 22:14:44

Nathalie Strand Häll

Du ska bara veta hur underbara dessa år med dig har varit gumman .
Dessa år med alla olika dess slag av minnen .
Allt vi har upplevt tillsammans .
Att vi alltid har funnit där för varandra.
Vi har varit som syskon sen vi lärde oss gå.
Tänk om du inte skulle finns där för mig .
Tänk vilket spratt livet har lekt med oss.
Jag ångrar inte ens sekund med dig.
Jag vet att vi har bråkat men vi blodsyskonen har hittat tillbaka till varandra.
Vi båda har gått igenom mycket och vi kan dela mycket med varandra.
Vi är så lika men ändå så oerhört olika.
Du är underbar gumman
Och jag vet att du kan fixa allt detta som hänt nu de senaste månderna .
Du kommer att fixa det eller ni .

Jag kommer alltid stå bredvid dig.
Och snart blir du ju moster ju !
Moster till vårat lilla troll .

Tack för att du alltid ställt upp för mig .
Du och din mamma .
Ni är som min andra blodsfamilj .




Bilden är från förra sommaren


Nathalie

ååh vad fint skrivet gumman!

Jag finns alltid här för dig, i alla lägen!

Jag önskar dig & Per all lycka i livet, ni passar så bra ihop och jag är så glad att du är lycklig!

Jag älskar dig i dag,imorgon och föralltid Bästa vän<3



PUBLICERAT: 2010-09-23, 16:30:40 | URL: http://nathaliehall.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: