2010-09-13
 13:08:35

Mina tankar

Nu har tiden gått så himla snabbt tycker jag .
Nu är jag redan inne i gravidetsvecka 34 eller 33+0 beror på hur man räknar.
Tiden går ju så snabbt att man inte hinner med.
Min ryggvärker och det har börjat kännas i blygbenet hur den jobbar.
Det kan komma som stickningar. Men det går över .
Jag är mycket trött nu in i det sista. Jag sover ju inte så värst mycket.
Men bebis mår bra och jag mår väll bra annars också.
Jag orkar inte vänta det här 49 dagarna som är kvar.
Jag kan inte ligga på en sida för länge för då fastnar ryggen så och det är inte det skönaste jag varit med om
Så man ligger och vider och vänder på sig i sängen hela nätterna .
Men det är skönt att snart det försvinner.
Jag kan knappt vänta . Jag längtar så mycket.
Men snart är våran lilla flicka hära



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: