2010-09-24
 10:33:59

Min barnmorska är sjuk !!!!!!!!

ÅÅÅH nu blir jag tokig på Nackas barnmorske mottagning . SJälvklart ska just min barnmorska vara sjuk .
Självklart ska man få vara sjuk men orkar fan inte träffa fler barnmorskor än vad jag gjort. Trött jag blir .
Jag hade en tid i går men eftersom att hon är sjuk så fick jag en i dag kl halv 12 .
Men får jag byta eller att hon är sjuk igen så kommer jag fan aldrig mer gå dit visst så är det typ bara 2 träffar hos barnmorskan men fan orkar inte byta en till .


När man är gravid så blir man så så klart lätt förvirran .
Jag kommer i håg vad den första hette och den jag har nu men alla där i mellan då?
Va hette dom ?
Och vad heter hon som jag ska till i dag?

Äsch nu ska jag inte klaga.
Men ni som är tidigt i eran gravidet.
Säg till om ni inte vill byta mellan många barnmorskor visst sa jag inte till.
Men man tror ju att man ska få en fast i från början .
Men nej icke sa nicke.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: