2010-09-28
 19:00:26

lite om mig själv hehe .


Jag har alltid haft min egen stil och inte brytt mig om vad folk tycker om den .
Jag får ofta hära du grabben eller är det där din son som det typ viskar till min mamma^.
Samma sak när jag jobbade för united sisters så var det en kille som frågade mig om jag var en kille.
Men vad ska man göra .Jag gillar att testa olika saker. Så jag har haft dreads . Jag har varit helsnaggad med 2 mm på huvudet. Men jag triv med det. Och jag har inte speciellt långt hår nu heller jag får ej upp det i någon svans än. Men jag trivs med den stil jag har och person jag är.
Folk kan komma med sjuka kommentarer. Men det är inga problem för mig.
Jag är inte en sån som ej har ork att sminka mig varje morgon jag kan sminka mig enstacka gånger.
Och det behöver då inte vara något speciellt. Men vet ni varför jag gör det då?
Jo för att jag har tråkigt.
När jag väl ska sminka mig så är det bara mascara och sen svart ögon skugga typ.
Från de andra tjejerna som står i timmar framför .
Och när jag väl sminkar mig så blir jag typ aldrig nöjd för jag tycker jag själv inte passar i smink .
Jag kanske är knäpp men jag tror också att jag är en liten pojkflicka.

Som en tjejkompis sa till mig i går nu får du spara till långt hår annars kommer ju folk tro att du är pappan .
Men jag garva bara vad ska jag säga . Jag är nöjd med mig själv



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: