2010-09-27
 15:14:11

Klar och ska väll snart bege mig

Hemma igen från tvättstugan och klar dessutom .
Nu så sitter jag och äter lite lingongrova med rökt skinka på och ett glas oboy.
Magen skrek efter mat så nu fick den mackor . och den lugnade ner sig.
Jag ska snart åka till nacka forum tror jag och kolla lite:)
Man vet ju aldrig vad man hittar. Kläder till bebis ska jag inte kolla på för nu är alal tre lådor i skötbordet fulla.
Så hon får nog nöja sig med det :)
Och jag tror inte heller allting kommer komma till användning .

Men får se vad man hittar man kasnke inte hittar någon ting alls.
Men vi hörs senare för nu ska jag klämma i mig dessa goda mackor och sen klä på mig lite varmare kläder för så här kan jag ej åka. Jag har bara shorts och en tröja på mig .
Det börjar ju bli så kallt ute så man måste nog klä på sig ordentligen nu.
Annars blir man sjuk igen tror jag .


Puss och kram på er så länge



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: