2010-09-24
 15:08:37

Jävla skit barnmorska!!

Åååh vad trött jag blir på barnmorskor . Jag får byta hela tiden och alla är haggor .
ÅÅÅH fan vill spränga stället i bitar.
I Slutet av gravideten ska man på återbesök minst 2 gånger i månaden .
Vet vi vad idioten gör hon bokade in mig om en månad. Den 18 Oktober.
Tog hon blodprover socker värde  och järn värde på mig.
NEJ inte det heller . JAG BLIR SÅ SUUUUUUR

Hon vägde mig inte ens !!!!

Hon mäte magen och vi lyssnade på trollungens hjärta.
SF måttet var på 34 och hjärtljuden på 136 per minut.
Hon mår bra men fan inte jag .
Jag börjar bli trött på alla dessa F***or till barnmorskor.
Och ska man behöva bli besviken nu när man är gravid för att man inte får en fast barnmorska och alla är haggor.

På måndag ringer jag till barnmorskemottagning och bokar en tidigare tid.
Fan tänk om jag hinner föda innan den 18 okt !
Fattar ej hur hon tänker.
Jag vill inte ens hälsa på den där barnmorskan igen .
Så jävla arogant !


Nej nu ska jag sluta klaga förlåt !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: