2010-09-06
 14:08:53

jag vet att man inte ska men jag kunde inte låta bli.

Vet ni vad det är jag har gjort. Jag vaknade ju i morgon började tvätta lite kläder och sen så fick jag ett ryck . Jag älskar att möblera om .Och det var nog inte det smartaste jag har gjort under min gravidet. Skulle min kille varit här skulle han avrått mig från det jag skulle inte ens fått lyft mitt lilla finger.  Men jag började röja i alla fall. Och insåg snabbt att jag knappt skulle orka med det. Men jag fortsatte i alla fall. Ungefär en halv timme senare så rannverkligen svetten på mig Då behövde jag lite vatten i mig och sätta mig ner ett tag.
Men Jag ställde mig upp nästan lika snabbt som jag satte mig . Och sen drog jag i gång och gjorde det sista.
Det gick väldigt snabbt och oj vad rummet blev snabbt. Men det jag ångrar är att om jag inte skulel gjort det skulle min mamma ändå göra det. Men det jag ångrar mest är att det satte igång lilla livet i magen.
Så nu krampar magen lite men sånt får jag stå up med för det var ju jag som startade det.
Pratade med min tjejkompis som sa att om du lyfter tygnt och fortsätter så kommer dina värkar snart sättas i gång. Men nej det ska det inte få göra. Hon ska stanna ett tag till och jagf ska varva ner nu . För nu är jag klar så nu blir det en lugn stund framför tv efter jag är klar med maten jag håller på med.

Skriver ett inlägg senare. Kram på er



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: