2010-09-02
 10:28:45

jag älskar dig P

Jag träffade en kille vid namn Per en kille jag vetat vem det är i ett antal år.
Jag träffade honom och blev helt förälskad . Jag fick en helt underbar kille vid min sida.^
Och plus hans två barn . Det är helt underbart att vi bildat en familj. Det är dig jag vill lev amed resten av mitt liv.
Det är dig jag vill dela mina dagar med!
Att dagarna bara sprungit i väg. Men jag vill se dig le, jag vill se dig gråta.
All min kärlek till dig älskling.
Vi har en till ängel i min mage en ängel som kommer få det bra hos oss.
Att alla är välkommna vi kommer bli en stor familj så vi kanske behöver en stor soffa.
Tänk när vi alla bara ligger och myser i soffan .
Jag hoppas du förstår vad du ändrat i migg liv.
Vart skulle jag vara i dag om jag inte hade vid vid min sida
En dag ska vi sätta en till fing på våra fingrar.

Jag älskar dig min underbara man. Det är du som får mig att må bra.
Det är du som får mig att le . Det är dig jag vill leva med resten av mitt liv.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: