2010-09-06
 15:01:56

I morgon smäller det!

I morgon är det en stor dag. En stor dag som man kommer att ha minne av hela livet.
Ozzy Osbourne kommer till sverige och kör en konsert på Ericsson Globe.
Det kommer att vara en upplevelse som jag kommer att minnas hela livet.
Vi här hemma håller tummarna på att han inte ställer in något nu .
Jag har alltid växt upp med all slags musik . Men mest har det väll varit Rolling Stones och Ozzy Osbourne.
Så 2007 var vi på Rolling stones sista konsert här i sverige .
Så varför inte passa på att se Ozzy Osbourne när han ändå är här.
Lite tråkigt så har vi utsprida platser men sånt får man stå ut med . Skönt med sittplatser i alla fall.
Här är en av mina favoritlåtar



Tessa

Hejsan!!

Vi kan skriva här i kommentarerna om det är oki, (jag kan låta bli att publicera din kommentarer om du vill!



Har för tillfället slut på visa delar och ska beställa hem nytt, så just nu gör jag inga alls..



PUBLICERAT: 2010-09-06, 21:59:24 | URL: http://tessa84.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: