2010-09-05
 22:48:57

Hemma i sängen nu

Nu ligger man i sängen helt ensam . När jag kom hem frågade mamma mig om jag ville med och åka en sväng med bilden . Vi åkte förbi Ica maxi för att hon skulle byta något regn set som brorsans barn skulle få. Sen åkte vi förbi och lämnade det till henne. Och åkte även förbi och handlade Toalett papper på en ica som är precis vid brorsan . Sen begav vi oss hem igen . nu så är man hemma och börjar bli jäkligt trött så nu blir det snart lägg dax. Ska plugga och tvätta lite i morgon .

Jag har tagit bilder på magen men har inte min datorsladd hära så kan tyvärr inte lägga in bilderna jag får göra det i morgon .
Men nu blir det att glo lite på tv och sen hälsa på John blund som ska ta mig in i sömnstadiet. ´Men det kommer bli svårt att somna utan min älskade mans kropps värma intill mig <3.

Men sov så gott alla söta läsare.  Lämna lite kommentarer .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: