2010-09-27
 19:31:13

Halvdag i stora Nacka Forum

Hemma efter en halv dag på Nacka forum .
Jag kom hem för lite mer än en timme sedan och jag snosade mest runt där och hålla om jag hittade någonting som var fint. Jag sa att jag inte skulle köpa någon ting till bebis . Men det kunde jag inte hålla.
Jag köpte en jätte söt klänning som hon ska få ha på julafton . jätte söt jag ska ta kort på den och lägga in . Sen köpte jag även 3 par strumpor och ett par byxor allting sammantlagt gick på 110 kr men sen så fick jag även ett presentkort från H&M på 100 kr . Så jag betalade 10 kr för det om man tänker så.

Jag köpte även en ny mössa till mig en svar enkel . Jag vet att jag är ett riktigt mössmonster .
Men jag kan faktiskt inte leva utan mössa . Hehe har unge för 5 st som min kille tycker att det räcker med
Vill ju bara ha fler  fler fler fler. och nu har jag en ny och ag hittade även en skit snygg på Gina tricot så det blir nog att köpa den också sen .

Mer till bebis köpte jag alvedoner . Man vet ju aldrig när det kan vara bra att ha . Men nu finns det henne till henne i alla fall . så slipper jag tänka på det när hon väl blir sjuk. D-droppar ska jag även köpa men det får bli nästa gång jag åker till forum eller går ner till affären för de har ju öppnad kronans droghandel här nere toppen det är skit bra:).


Om några minuter ska jag sätta på mig ett par sköna mjukisbyxor och gå en sväng med hunden .
Sen blir det faktiskt och tvätta badkaret och unna mig själv lite. Tror jag behöver det efter de 5 dagars städning.
Så det blir till att raka benen och så använda kroppsskrubben och bara ligga och slappa i ett varmt bad med baby olja i . Fan nu ser jag verkligen fram i mot att gå ut i kylan och sen lägga sig i det varma badet .

Så nu tror jag faktiskt att jag ska gå ut så det ej blir försent och ag somnar i badet eller något hehe :D

Kram så länge på er



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: