2010-09-15
 11:44:57

Godmorgon mina kära!

Godmorgon alla läsare. Sjuk är jag fortfarande även fast jag hoppades på att det skulle försvinna under natten. Men icke sa nicke. Men får väll dricka varmt hela denna dag också. Och en massa vatten Vi har ingen frukt här hemma heller. Men jag får be mamma att köpa hem lite frukt tror jag . I natt har jag fått sovit till och från eftersom när man är sjuk går kroppsvärmen i våger . Så jag vaknade flera gånger av att jag var dyngsvettig. Vet att det låter lite äckligt. Men är ju sjuk . Och efter bara en sekund utan för täcket frös jag nästan ihjäl . Skumt det där. Och jag har misst varit uppe och kissat 5 gånger i natt. Så lite dåligt med sömn har jag fått.


I dag så trodde jag att min underbara älskling skulle sova här men det blev inte så han ska i väg till sjukhuset i morgon för att röntka sin rygg. Det kommer att gå bra Och han måste självklart få det fixat. Men jag vill så gärna sova med honom  . Men han får väll sova hos mig i morgon då? =) . Hoppas hoppas hoppas.

I dag ska jag sätta mig med mina pluggpapper . Och sen så blir det nog att bara slappa.
Så får jag se om jag kan ta mig till skolan nästa vecka någon gång och göra provet .
Får hoppas det så jag får det ut världen ! :)

Men nu tror jag att min lilla vovve vill ut och göra lite behov
Så Kram på er så länge



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: