2010-09-14
 12:28:14

Godmorgon alla trötta och glada.

I dag vaknade jag upp med hals ont och ont i nacken. Första gången jag är sjuk sen jag blivit gravid.
Så i dag blir det en lugn dag. Det blir bara att vara ute med hunden en snabbis och sen kommer jag kura i hop mig under täcket i soffan . Jag vill inte vara sjuk vill inte ha ont . Men alla är ju förkylda nu så det är väll meningen att jag ska bli det också. Jag ska snart ta tempen också för jag har rätt ont i huvudet och ena sekunden svettas jag och andra fryser.

Så i dag blir det ingen föräldrar utbildning för min del . Jag kommer vara hemma och kura ihop mig . Så får jag väll kanske luska ur sofie vad dom har pratat om i dag på föräldrargruppen . Tråkigt jag som ville gå verkligen .
Då blir det säkert ingen gravidetsyoga för mig i morgon heller.  Och det blir nog inte så att jag åker till min underbara kille i dag heller. :/ Men han kanske kan komma hit. Om han vill riskera att bli sjuk.

Nu ska jag sätta på mig ett par byxor och kila ut igenom dörren och få hunden att göra sina behov snabbt så man kommer in snabbt igen så man kan slänga sig på soffan och sussa ett tag.

Kram på er så länge



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: