2010-09-24
 08:26:27

God morgon era morgon pigga prickar!

I dag har jag varit uppe med tuppen det förvånar mig . Jag bokade en tid i tvättstugan i går och jag . Jag som är så trött tar den tidigaste tiden jo kl 7. Kan ni förstå kl 7 jag som typ vaknar och går upp och kissar då. aa självklart plus 20 gånger innan det också. Men Men. Jag kom upp i alla fall och nu är tvättkorgen tom .
Men den kommer väll att vara full igen bara på någon dag. Men jag ska slänga i en maskin direkt när jag märker att det börjar fyllas på.

Men 5 maskiner har jag slängt in och två av som är redan i torktummlaren . Bra bella det kanske inte blir fram till kl 10 i tvättstugan i allafall. Jag kanske är klart om 1 timme . vem vet. Beror ju självklart på hur snabbat maskinena är på att bli klara:)

Jag är fakitskt ganska små trött och skulle jag lägga mig på soffan nu så skulle jag självklart somna .
Har inte hunnit äta någon frukost men det får vänta tills jag har slängt i allting i torktummlaren .
Verkar fan inte som det finns någo bröd hemma. Men äsch det får bli carbonara till frukost. Det funkar det också.

Vad gör ni vakna nu ? Är ni i skolan på jobbet kanske?

Nu är det inte mycket kvar som ska fixas tycker jag . Det är bara att jag ska rensa upp i rummet allt som står på golvet ska upp i hyllan sen ska jag ta bort en annan hylla för att få plats med spjälsängen .
Men mamma ville putsa fönstrena innan den skruvas i hop.
Och mamma åker kanske med finlandsbåten i dag. Så då ska jag ta upp barnkläderna från källaren och sen bestämma vad jag ska ha sen slänga in det i tvätten . Det blir perfekt . Så snart så får hon komma.

Längtan stiger ju bara mer och mer för varje dag. Nu är det 38 dagar kvar . Kan ni förstå att tiden gått så snabbt.  När studiebidraget kommer så tänker jag dra mamma till IKEA för att kolla på en säng himmel till bebis. För vi hade bara en stor hemma förut och den slängde mamma för flera år sedan .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: