2010-09-01
 07:39:46

Förlåt...

Förlåt för min dåliga uppdatering . Jag ska förklara varför jag va så slarvig i går ni kommer nog föstå mig .

hur mår ni annars i dag? Jag mår bättre i magen och så där.
Och ska när som helst kila i väg till skolan . För att göra klart min fina ram .
Det blir riktigt snyggt faktsikt . Men som min mamma sa vi svenskar är så enformliga när det gäller färg.
Vi vill bara ha svart eller vitt vi har svårt att trycka in lite färger här och där.
Sant så sant min ram är svart med svart/vita bilder. Men det är riktigt snyggt.

Visst har jag en snäll mamma jag skulle tvätta håret över badkaret när jag tog slangen och hade blött håret så börjarde hon fixa med de . Hon satte i Shampoo och sköljde ut  på gånger. Tack mammsen.
Det är lite svårt att både hålla balansen och hålla i slangen när man har en tjockis mage som gör att man typ nästan ramlar framlänges om man lutar sig lite för mycket. Så hur skulle de sätt ut om jag helt plötsligt stupa på skallen in badkaret haha .

Men nu måste jag kila till tåget men jag försätter bloggandet i skolan .

Kram på er



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: