2010-09-08
 19:33:30

Fick hem mitt paket i från Ellos i dag.

I dag har jag inte gjort så mycket jag har väll mest bara suttit hemma.
Sen vid halv 4 kom min barndomskompis Rosanne förbi en snabbis.
Vi gick en sväng med hunden sen stannade vi vid macken för att hon skulle få i sig lite mat .
Hon Tog en husetsspeciall. Jag fick ett sms i från Ellos i dag mitt paket hade levererats till posten nere på ica.
Åh jag var bara tvungen att hämta ut det i dag. Så fick låna 250 av min kära mamma. För jag hade 200 själv .
Kom hem så käkade vi också pizza här hemma efter det så ville jag se vad som fanns i paket självklart visste jag vad det fanns . Men att se det i verkligheten fick mig att längta ännu mer tills våran lilla bebis kommer hit .

Våran bebis är snart här 54 dagar klarar vi nog av  att vänta.
Jag ska ta foton på det jag fick hem i dag. Helt underbart små söta kläder och en overall.
Jag är helt paff fortfarande. För jag längtar bara tills lillan kan använda det.


Mamma, pappa och syskonen vill träffa dig snart bebis <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: