2010-09-30
 21:36:48

En hel dag på Ikea med min kära mamma

I dag har vi springut runt på IKEA sen det öppnade.
Men visst va det kul att ha lite ensam tid med mamma även fast vi inte pratade mycket.
Men att vara umgås och springa runt som två galna höns haha .
Vi virrade bort oss ett antal gånger.
Men det är sånt man sår ta när det är dörrar här och var men men .
Vi var där från att det öppna tills kl 3 kanske.

Något roligt jag märkte . Det var hur mycket höggravida som helst där.
Alla var där för att sätta i gång värkarna eller hahah .


Vi åkte även ner till Babyland för att kolla skötväskor där innan jag bestämde mig för att ta den på IKEA.
Men då köpte vi 4 st bodys och en "amingsfilt"

Efter att vi varit på IKEA
åkte vi vidare hem för att lämna av det som var mitt och sen åkte vi direkt till min bror som fick en massa saker också eller inte han utan hans barn fick ett litet bort med två söta stolar till. Som hon blev förälskad i direkt.
Det ända hon sa var rita mera rita mera.
Kan man bli sötare.
Efter att vi varit hos dom i ungefär 2½ timme så drog vi oss vidare till tjockis donken för att äta vi orkade ej laga någon mat. Sen bar det till Barnenshus för att byta skötunderlägget till en annan färg
och så efter det  bar det av hemåt och nu är man helt slut i kropp och fötter.
haha .

Inköpslista från IKEA:
Det blev att vi köpte 3 korgar som man kan ha på skötbordet där det kan få plats med salvor och blöjor och lite allt möjligt i . Så den var perfekt så slipper allting ligga utspritt i facket på skötbordet.

Det blev även 10 pack tvättlappar det är som handdukar.

Och 3 styck stora såna .

En gullig sänghimmel till spjälsängen
Med massa olika färger.

Någon slags väggförvaring som min mamma slet tag i hehe.

Skötväska i från IKEA och hur smart som helst.
Det finns även svart och vit men tog den där för den passar bäst till vagnen.

En bäddmadrass till spjälsängen.

Halkskydd för badkaret mamma tyckte att det behövdes om jag skulle bada med bebis.

Sen en nu bordslampa till mig för att min är alldeles för stor.
och för starkt ljus. Det är en riktig myslampa

Även ett överkast som var Orange.
Men hittar tyvärr ingen bild på det.

Det som nu står är det jag kommer på men jag lägger in de jag sen kommer på hehe .
Om det nu var något mer hehe .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: