2010-09-06
 11:34:47

♥Egna tankar♥

♥Mina egna tankar♥:
Magen växer så snabbt så man knappt hiner med.
Ryggen värker väll fortfarande till och från men men känner hur tung man är i både knän och fötter.
Det verkar som att man inte har kvar någon stöddempning i knänan för det för fruktansvärt ont att gå i bland.
Min trötthet är kvar och lite illamående börjar komma tillbaka men det kan ju bero på att bebis trycker på mina organ.Men det kommer ju gå över när bebis är här på jorden
Det är bara 56 dagar kvar och tiden går så snabbt. Men den får inte gå för snabbt för jag har inte hunnit fixa allting ännu . Men jag vill ändå att våran ängel ska vara hos oss när som helst. ♥
Jag ska nu i veckan ta upp saker i från källaren och tvätta :)

Vi längtar efter dig bebis♥♥♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: